Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Daar zijn de Amerikanen voor bekend hé.
Had je een beetje verder uitgehoord, dan zal ook heel vaak blijken dat ze niét weten hoe het er elders aan toe gaat. (Ze denken dat hun land de anderen ver voor is...) 
|
Bwa, dat weet ik niet zo. Ik heb er vooral vastgesteld dat heel wat clichés die mensen van hier hebben over Amerikanen compleet fout zijn. De meeste Amerikanen waarmee ik een gesprek ben aangegaan hadden een ruimere visie en dachten niet zozeer in clichés over Europeanen.
Citaat:
Achzo.
Dat zijn dus sukkelaars en dat zullen sowieso sukkelaars blijven dus geven we ze geen geld. Dat ze met veel zijn is jammer voor hun.
En er werd hun blijkbaar ook geen geld gegeven door familieleden, kennissen, buren of andere barmhartige samaritaten.
Bedankt om te bevestigen dat het libertarisme pretendeert idealistisch te zijn.
|
Pardon? Ik ben zelf geen libertariër en je kan Amerika nu toch ook bezwaarlijk een libertarische staat noemen.
Citaat:
(In werkelijkheid is ze natuurlijk helemaal niet zo idealistisch en naïef en weet ze dat die zogenaamde sukkelaars op hun kin zullen mogen kloppen. Maar zij willen daar niet voor betalen. Het is immers de sukkelaar ze eigen schuld, vanzelfsprekend. )
|
Van heel wat sukkelaars is het ook enkel en alleen hun eigen schuld, maar zo zal je het wss nog niet bekeken hebben.