Discussie: Racistisch forum?
Los bericht bekijken
Oud 24 maart 2008, 08:12   #270
Cisalpina
Gouverneur

Cisalpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Alé, dhimmies, doe nog eens een inspanning om te weerleggen wat Magdi Allam - ervaringsdeskundige - hieronder beweert : the root of evil is inherent to a physiologically violent and historically conflictual Islam.
Dat kan zijn. Maar ik ben er zeker van dat the root of evil is not inherent to humankind.
We zijn toch allemaal mensen, met elkaar verbonden in ons streven naar geluk?

Magda Allam is 1 ervaringsdeskundige, dat stelt niet zo veel voor, denk ik.

Wat het onderwerp van deze draad betreft: hoewel we veel veralgemeningen lezen in nagenoeg elke discussie en er af en toe zelfs een onbeleefderik tussen zit, lijkt het me goed mee te vallen. Bovendien gaat het om persoonlijke meningen van medemensen en zelfs als ik die niet deel, vind ik ze altijd interessant om mijn eigen standpunt te toetsen.
Vrije meningsuiting houdt voor mij in dat een racist zich mag uiten als racist, net zoals de fundamentalistische moslim mag zeggen dat hij (of zij) vindt dat de Vlaamse vrouwen zo lelijk zijn dat ze beter een boerka zouden dragen.
Onthou tenslotte nog dat de manier waarop we ergens op reageren, meer zegt over onszelf dan over hetgene waarop we reageren.

ps: wat is een dhimmie?
Cisalpina is offline   Met citaat antwoorden