Los bericht bekijken
Oud 25 maart 2008, 10:39   #1
brontosaurus
Burgemeester

brontosaurus's schermafbeelding

Standaard Ik hoop dat de mensen eens wakker gaan worden!

Een paar dagen geleden zag ik op tv de commercial van “www.nederlandtegenterrorisme.nl”. Sindsdien laat de slogan die te zien en te horen was in deze commercial me niet meer los. Het gaat om de volgende slogan:

In Nederland werken steeds meer mensen samen om te voorkomen dat iemand terroristische ideeën krijgt.

Deze slogan is volgens mijn bescheiden mening maar weer eens een bewijs dat boeken en films zoals onder andere Nineteen Eighty-Four van George Orwell of Minority Report van Steven Spielberg geen sience fiction meer zijn maar wel degelijk realiteit aan het worden zijn.

In deze slogan wordt toch duidelijk aangegeven dat “ZE” kunnen voorkomen dat iemand “TERRORISTISCHE IDEEËN” krijgt en als ik hier over verder nadenk dan zeggen ze dus dat “ZE” in staat zijn om de ideeën van eender welk individu op de één of andere manier in de kiem te smoren. Als ik deze denkpiste verder zet dan zijn “ZE” dus in staat om alles wat in mijn hoofd omgaat te manipuleren. Dit is een uiterst extreme vorm invasive surveillance.

Het komt er dus op neer dat we in een tijdperk zijn beland waar we niet alleen moeten uitkijken met hetgeen we zeggen maar ook moeten uitkijken met hetgeen we denken. Het is nu nog alleen wachten op de “PRE CRIME UNIT” die je komt arresteren van het moment je een gedachte in je hoofd hebt die volgens “ZE” slecht is voor de Staat.

Wat ik me ook nog afvraag is wat “ZE” verstaan onder “TERRORISTISCHE IDEEËN”. Ik ben namelijk van mening dat de huidige politieke leiders het niet goed met ons voor hebben. Zoals ik het zie zijn de huidige politieke leiders bezig om onze democratie om te zetten naar een totalitair regime. Ben ik nu ook iemand die “TERRORISTISCHE IDEEËN” heeft? Ben ik nu ook een gevaar voor de samenleving? Moet ik nu wachten tot ze mijn gedachten gaan wissen of zal ik mezelf vrijwillig gaan aangegeven bij de Politie???

In America hebben ze al een benaming voor mensen zoals ik.

Ze noemen mensen zoals ik “intellectual terrorists”

Ik denk dat ik duidelijk genoeg geweest ben over wat ik duidelijk wil maken. Ik hoop dat dit schrijven mensen aanzet om te gaan nadenken over het doen en laten van onze overheden en dat ze hopelijk tot het besluit komen dat het zo niet langer kan en mag blijven doorgaan. Ik hoop dat de mensen eindelijk eens wakker gaan worden.

Tot slot wil ik nog even een link vermelden naar de website van een film die binnenkort gaat uitkomen namelijk: Expelled.

Deze film gaat over de gevolgen die wetenschappers ondervinden als ze de normale wetenschap in vraag durven stellen. Wat er gebeurd met wetenschappers die de evolutie theorie van Darwin in vraag durven stellen.

Zij worden bestempeld als "intellectual terrorists”

Bekijk de trailer op expelledthemovie.com

Bron:www.Niburu.nl

Het wordt inderdaad de hoogste tijd dat de mensen wakker worden willen ze niet eindigen als gevangenen en slaven voor de NWO.Het is trouwens al zo ver dat een groot deel van de mensheid hieraan al ten prooi gevallen is.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden