Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2008, 10:55   #1
Jessica
Vreemdeling

Standaard Huwelijk vlaams belang schoten

Hallo iedereen,
tot mijn grote verbazing las ik vandaag iets over mijn huwelijk vorig jaar in April in Schoten. Onze vriend die toevallig raadslid is bij Vlaams Belang heeft daar ons huwelijk voltrokken. Iemand contacteerde mij (ja een jaar na datum) dat hier een discussie was over gestart. Deze heb ik dus ook gelezen en vind het jammer dat mensen zo preuts zijn geworden tegenwoordig. wij zijn helemaal niet vlaams belang minded hoor absoluut niet zelfs. Mijn getuige was trouwens mijn beste vriendin, Een afrikaanse en op ons trouwfeest waren er anders veel genodigden die niet blank zijn. Daarom vind ik het jammer dat iedereen zo'n dingen over ons durft te schrijven!! Tim is gewoon een goede vriend! hebben die mensen die gepost hebben op die discussie dan geen vrienden of familie die op het VB stemmen? Moeten wij die mensen dan ook uitsluiten, dan doen wij, (denk ik toch) net het zelfde als het VB! Ik snap dat iedereen zijn mening hierover heeft maar dat er zo'n gemene dingen over mij en mijn man werden neergeschreven vind ik heel erg en kwetsend hoor. Dingen zoals dat ons huwelijk vervloekt is en dat ik een blokse Bimbo ben met een lelijk trouwkleed van de Sarma ten eerste het is vlaams BELANG en de sarma bestaat al jaren niet meer hoor
maar ja ik ga mezelf niet verlagen door zon soort praat te verkopen op een toch degelijk en gerespecteerd forom als dit het hoort hier over politiek te gaan en daar hebben ik en mijn man niets mee te maken.

groetjes van een niet vlaams belanger!!!
Jessica is offline   Met citaat antwoorden