Los bericht bekijken
Oud 4 januari 2003, 17:20   #9
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vomit
Citaat:
Citaat:
N.a.v. de veroordeling van een VB-raadslid wegens overtreding van de door links opgestelde muilkorfwet
Vreemde interpretatie "muilkorfwet"waarmee je op de uitspraak over Turken doelt die Remie Timmers maakte. Zelfs het Vlaams Blok distancieerde zich openlijk (zij het dan voor de vorm) van deze rekel. Blijkbaar gaan de VB-standpunten ivm het vreemdelingenbeleid voor jou nog niet ver genoeg.
Vreemde interpretatie van mijn woorden, ik distantieer me gewoon van het soort wetten dat mensen in de bak smijt wegens uitspraken, hoe dom ook. Daden zijn strafbaar, woorden niet. Noem het extreem-libertarisme, noem het extreem-liberalisme, noem het f/ra(s)cisme, zoals alles wat links niet aanstaat, maakt niet uit. Voor mij hoeft Chris D. ook niet in de bak voor zijn Fortuyn-uitspraken. Dat is de enige interpretatie die je aan mijn woorden hoeft te geven. Ik vind het zelfs jammer dat Annemans klacht indiende tegen Azzuz wegens zijn doodsbedreigingen. Laat die gast toch zeveren, des te meer ogen gaan open.

Vergelijk uitspraken over die Turken-container met uitspraken over het Vlaams Blok (mestkevers, nazi, met alle middelen bestrijden, ...) en ze zijn van hetzelfde (lage) niveau.

Je hoeft dus niet te insinueren dat het vreemdelingenprogramma van het Vlaams Blok (hedendaags programma, dus niet die oude koeien waar jij altijd mee afkomt) dat gewoon stelt: "Aanpassen? Welkom! Niet aanpassen? Daar is de grens! Nog meer volk binnenlaten om de lonen omlaag te duwen en sociale instabiliteit te veroorzaken? Nee bedankt!" me niet ver genoeg gaat. Mijn verdediging van de heer Timmers steunt op

Citaat:
Voltaire: "Je peux ne pas être d'accord avec ce que vous dites, mais je defendrai toute ma vie votre droit de le dire"
Awel, ik ben voor 100% akkoord met je uitleg.
Maar dan moet jij mij eens vertellen waarom het VB zo graag mensen die eerlijke informatie overcannabis willen
verstrekken, vervolgd voor "aanzetten tot drugsgebruik"?
Je verdedigt hier wel het recht op vrije meningsuiting, als het jullie goed uitkomt. Terwijl jullie zelf niets liever doen dan mensen opsluiten die er een "afwijkende" mening op nahouden.
Van hypocriet gesproken.