Los bericht bekijken
Oud 15 februari 2004, 03:59   #11
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

[code:1:5e40d7627a]Een wreedzame toekomst ? Er wacht ons tegemoet ? [/code:1:5e40d7627a]
idd,dit geeft een goede indruk van het intellectuele niveau van dergelijke elementen.....Nu ja,extreem rechts zegt " Eigen volk eerst",en links komt niet verder dan "weg met ons"

Een dezer dagen gaan ze helemaal verbaasd zijn dat pro westerse krachten grote kuis houden onder dit soort staatsgevaarlijke elementen...

En wedden dat ze ons dan "dictatoriale neigingen" toeschrijven???
Alhoewel ik met hart en ziel verknocht ben aan democratie begin ik van langs om meer te geloven dat we dergelijke gevaren pro-aktief moeten opruimen (met subtiele middelen als het kan,met geweld als het moet)

Extreme partijen die onze levenswijze bedreigen moeten gestopt worden voor ze aan de macht komen.(en ik bedoel dus de ecologisten,de communisten en extreem rechts)Ik weet dat ieder fatsoenlijk mens huivert bij dergelijke methodes,maar het begint langzaamaan een kwestie van zelfverdediging te worden.Wat als dat tuig ooit verkozen geraakt?