Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Ik raak niet echt wijs uit je zentropa links, maar ik weet wel dat je gelijk hebt. Het probleem hier is echter wel dat je meteen een media boycot aan je broek hebt als je nog maar iets zegt dat in een rechtse richting gaat. Wees eens artiest of zo... het moment dat je iets publiceert dat ingaat tegen wat de VRT en VTM goed vinden, dan krijg je een boycot aan je broek en ben je nooit meer te horen op radio of tv. En Vlaanderen is helaas nogal klein om te overleven op een underground circuit. Hoe radicaal je boodschap ook en hoe gemotiveerd je ook bent... op het einde van de dag moet je eten. En dat is wat hier gebeurt in "ons land": je wordt gebroodroofd op het moment dat je ook maar iets verkeerd zegt.
Je moet al echt met een serieus rechts collectief naar buiten komen voor je weerwerk kan bieden aan die linkse dominantie. Als je wat mensen weet met talent en die kan aanspreken dan wil ik helpen om het boeltje te organiseren. Anders gaat het blijven bij blogs.
|
Er zijn verschillende rechtse mensen die ruim aan bod komen
Nolle Versyp (NVA'er) heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij NV-a lid was en heeft toch altijd een job gekregen
Jan Verheyen, Carl Huysbrechts, Freddy DeKerpel (is wat er nu in me opkomt, zullen er nog wel zijn)