Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko
Wat jij wellicht afdoet als "psychologische blabla" is gewoon gezond verstand.
|
Ug de holbewoner die als eerste een stenen vuurbijl gebruikte, had het lekkerste wijfje om mee te rampetampen. Tot daar mijn psychologie.
Mensen zijn mijn ding niet, machines wel.
Citaat:
Goh, je bent echt wel naïef hoor. Ik zie jou trouwens ook nog niet vertrekken, het is gemakkelijk om voor een ander te beslissen, maar op een halve avonturier en een dubbele gek na, zul je bitter weinig mensen vinden om naar Mars te gaan.
|
Ik ben geen reiziger, ik ben een uitvinder. Ik zorg dat echte reizigers kunnen reizen.
Citaat:
Wat een vergelijking. Je vergeet trouwens wel dat het hen vele duizenden jaren kostte. En dat voor ocharme enkele duizenden kilometers op dezelfde planeet.
|
100 jaar geleden koste een reisje Australië vele maanden. Nu kan het binnen de 24 uur. Verschil, de hoeveel energie gespendeerd per tijdseenheid.
Citaat:
Ten eerste, aan de menselijke psychologie is in principe weinig ziekelijk aan. Mensen zijn nu eenmaal mensen.
|
Zo grillig, zo willekeurig, zo gebonden aan allerlei factoren die er eigenlijk niet toedoen. Ik vind het zo irritant.
Citaat:
Ten tweede, technologie voorradig of niet, men moet nog steeds kandidaten vinden.
|
Mits ik effectief inspraak heb op een hoop technologische vlakken, mijn gezondheid het toelaat en mijn vrouwtje meewil, pak ik zodadelijk mijn koffers.