Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sven
|
Ik bewijs dat hetgeen je eerder beweerde over het aantal werknemers in het OCMW ANTWERPEN manifest onjuist is. Ik vraag je vanwaar je de andere cijfers haalt (over het aantal noodbehoevenden).
Jij antwoordt met twee bronnen, die qua cijfers volledig niet overeenkomen. Waarna je met dit komt aandraven:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
De bron voor mijn 11000/15000 cijfers is nog terug te vinden. Volgens deze gevonden cijfers blijft de verhouding ocmw-personeelsleden/steuntrekkenden wel gehandhaaft, en daar ging het om.
|
WAAR is de bron nog terug te vinden?
Ge kunt niet zomaar wat "googlen", wat cijfers opkriebelen en zeggen, zie je nu wel, het klopt, als je cijfers niet kloppen. (Je link uit Gent verwijst bvb. naar 30% in Antwerpen, terwijl VlaamsBelangAntwerpen het heeft over 68%)
Vervolgens vertel je heel duidelijk hoe je te werk gaat ...
Citaat:
Ik vermeld enkel cijfers die ik las, krant, televisie, internet. Dat ik ze uit mijn duim zou zuigen heb jij dus zelf uit je duim gezogen...
|
Inderdaad, je vermeldt cijfers die je (voornamelijk) vond op het internet. Maar je springt er niet kritisch mee om! Ge controleert de bron niet eens van niet-officiële gegevens ... ge gaat zelfs nie na of de cijfers in je bronnen overeenstemmen, laat staan over hetzelfde spreken.
Citaat:
|
Als reactie op het oude nieuws van de eerste link:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=OD1NTOVV
De sjoemelaar is ontslagen, een tweede kreeg een waarschuwing van de tuchtraad, een derde kreeg uitstel van de tuchtraad en alle 7 kunnen ze nog gerechterlijk vervolgd worden (hoewel het nieuwsblad hier blijkbaar haar twijfels bij heeft)
Reactie op de tweede link: men spreekt over de Post en de TEC als grootste absenteïsmebedrijven (tot 10% van het personeel). Staat er iets over OCMW Antwerpen? Over overheidsdiensten in het algemeen?