Los bericht bekijken
Oud 2 april 2008, 13:23   #42
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik heb gisteren rechtstreeks gevolgd en dat is nu net niet wat ik Hirsch Balin hoorde zeggen;

Het geschreven verslag was van een vergadering tussen NCT en de MP + Balin en ging OVER wat Wilders zou kunnen gezegd hebben.

zo had ik het begrepen.

Nergens heeft Balin vermeld dat het de rechtstreekse woorden van Wilders waren uitgesproken tijdens de vergadering met balky of balin.

D�*�*r zit hem de discrepantie juist.

Iets "laten vallen" tegen die NCT en effektief mededelen: d�*t gaat in de film komen, is een reuze verschil. Het ene is misschien nog een deel brainstorming, het andere de uiteindelijke beslissing.

En d�*�*r heb ik dus echt geen antwoord op zien geven.
Dan heb je iets gemist want het is weldegelijk gezegd.

Op een gegeven moment vroeg Pechtold 'Durft u hiervoor politieke verantwoordelijkheid te dragen?''. En wéér zei Hirsch Ballin dat het verslag van het eerste gesprek het verslag was dat door de NCT naar hem was toegstuurd en dat het tweede verslag woordelijk was wat door Wilders aan hen in het tweede gesprek was medegedeeld en 'dat hij dit uit eigen herinnering en kennis kon bevestigen''.
Een vrij formele formulering om te zeggen: ''Ik was erbij en ik heb het hem zelf horen zeggen.''

Marijnissen (SP): Kunt u deze informatie niet van inlichtendiensten hebben gekregen in plaats van in dit gesprek?
Hirsch Ballin: Neen (en dan weer het hele verhaal van "Ik was erbij, ik heb het zelf gehoord uit de mond van de heer Wilders""

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 2 april 2008 om 13:28.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden