Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
uw stelling dat de stemming op het VLD-congres gemanipuleerd zou zijn is niet gestaafd en enkel insinuatie.
|
Kom kom seba, ik heb in zowat alle krantencommentaren er wel bijgelezen dat dat congres volgestouwd was met 'apparatsjiks', ie. mensen die hun job te danken hadden aan de huidige vld top. Als dat door het hele spectrum van kranten zo te lezen valt, twijfel ik daar niet echt aan... Dat 'stond heus niet enkel op de site van het VB'
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Daarentegen is het Vlaams Blok (lees hun PM's maar eens op hun website) wel de eersten om zich te bemoeien met de interne keuken van andere partijen, terwijl zij met een echt triumviraat zitten en elke vorm van kritiek onder de mat wordt weggeveegd (cf. van Cleemput)
|
Er is gewoon vooralsnog minder reden tot kritiek bij het VB. Voornamelijk omdat zij niet veel pijnlijke compromissen moeten sluiten. Het zal pas zijn als het VB in de situatie beland dat zij deelneemt aan het beleid dat er daarover echt een uitspraak kan gedaan worden. Vergelijk het met uw CD&V if you want. Zolang je in de oppositie zit kan het wel om een Eyskens, het ACW en de N-VA tezamen te houden, het is pas als er keuzes gemaakt moeten worden dat de verschillen echt naar boven komen. (Hoewel de verschillen me kleiner lijken bij het VB intern dan bij het 'vlaams kartel').