Los bericht bekijken
Oud 2 april 2008, 23:28   #19
vavli
Parlementslid

vavli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar Bekijk bericht
De SLIMME lezer zal gemerkt hebben der een ander artikel van Peter Delsing in de plaats is gekomen. Maw, het artikel waar de alerte Vavli (plezant om te weten dat een PvdA'er onze website zo goed opvolgt) uit citeert, was per ongeluk reeds verschenen op de website. Aangezien het artikel een niet eenduidig te karakteriseren proces beschrijft, moet het eerst nog voorgelegd worden aan de verkozen leiding van de partij. De status van het artikel is dus nog "discussiedocument" en werd per abuis reeds gepubliceerd. Meer is er niet aan.

Wat onwaarschijnlijk gelul betreft, kan dit wel tellen: " omdat het artikel een niet eenduidig te karakteriseren proces beschrijft moet het eerst voorgelegd worden aan de verkozen leiding van de partij.3

Dus als ik het goed begrijp is de proecdure als volgt:
- als het om een niet eenduidig te karakteriseren proces gaat moet het betreffende artikel voorgelegd worden aan de verkozen leiding van de partij.
dat betekent volgens mijn bescheiden mening dat elk artikel moet voor gelegd worden tenzij het over een dode gaat (alleen dan is er geen sprake van een niet eenduidig te karakteriseren proces) .
- "het moet worden voor gelegd aan de verkozen leiding. " Moeten andere artikels voorgelegd worden aan de niet verkozen leiding van de partij ?

Oke, ik drijf de spot met je hoogdravende uitleg. En terecht, geef toch gewoon toe dat de gast die dit artikel schreef wel heel kort door de bocht ging en zijn bedoeling (de pvda beschadigen) is zo doorzichtig dat je het zo niet verkocht krijgt aan de LSPmilitanten.

vavli is offline   Met citaat antwoorden