Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Waarom weigerde men een geheime stemming????? Dat is echt een vorm van manipulatie. En wat te denken over het congres waarop de leden akkoord gingen om de dotaties van de koninklijke familie in te perken, waarop Verhofstadt even later met de beslissingen van zijn achterban zijn tanden schuurde. Democratie is verworden tot een holle term, een soort eretiteltje die men zichzelf geeft. Verder kan ik me vinden in Guderian's uitleg (met uitzondering van de laatste zin).
|
lolz, mooi is dat: enerzijds alle partijen mooi bekritiseren over hun ondemocratisch gehalte, maar het VB mag daar een uitzondering op zijn omdat het anders de samenhang verstoort 
|
Indien je mijn vroegere postings hebt gelezen Seba, dan merk je bij mij één constante: ik geloof niet in de zelfbenoemde democratie van andere partijen. Voor mij is politiek zowiezo anti-democratisch, want het hele spel is gebaseerd op macht en makkelijk geldgewin. Het is niet omdat er een klein laagje bladgoud op een partij zit, dat de onderkant niet volledig uit roest bestaat.
Ps: kun je misschien ook eens mijn bovenstaande argumenten weerleggen?