Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Het oog-om-oog-tand-om-tand principe lijkt me niet meer van deze tijd.
Maar dat wil niet zeggen dat
Ik denk dat een aanpak van de oorzaak van het geweld sowieso beter is. Maar zolang dat niet gebeurt kan men de burgers leren hun verantwoordelijkheid te nemen ipv te doen alsof hun neus bloedt in zulke situaties. Maar daarvoor moet iedereen meedoen en in blok optreden tegen de geweldpleger.
Anders mag de wet op schuldig verzuim wat meer worden toegepast.
|
Juist, maar het grote probleem is, gezien de oorsprong van een groot deel van de geweldplegers, dat men geen blok meer gaat vormen.
De grote meerderheid van deze banjoels zijn buitenlanders, als men een kat een kat moet noemen. Zij worden helaas beschermd door de racismewet, waar ze misbruik van kunnen maken.
Dan vervalt de wet van schuldig verzuim. Mensen kijken liever de andere kant op, dan te gaan brommen voor een ander te helpen. Zo is onze maatschappij met zijn politiek correct verdraagzaamheid gevorderd.
Als we allemaal in groep zouden optreden, zoals ik inderdaad voorstelde, dan vrees ik dat de staatsveiligheid in dit land op hol slaat en dat de gewone burger nog zwaarder aangepakt zal worden.
Tegen een bepaald soort gespuis kan men enkel oog om oog, tand om tand vechten en dat snappen de domoren in Brussel niet.
Als we het probleem echt willen oplossen, zullen we onze handen inderdaad vuil moeten maken.
Erg leuk als je op en bus zit en er stapt plots een groepje schorremorrie op, die plots wel Nederlands kunnen, als er twee meisjes van 12 en 14 met hun moeder een grootmoeder opstappen. Plots haalt het gespuis dan grove praat boven, over hoe ze die meisjes gaan verkrachten en die moeder en grootmoeder de keel over gaan snijden. Toen de ene met zijn mes begon te showen, zijn die vrouwen met die meisjes afgestapt.
Wat moeten we tegen zulke mormels doen? Het enige wat je kan doen, is ze terugsturen naar land van herkomst, in de hoop dat ze daar getemd geraken, want voor ons hebben ze geen respect.
En nee, ze zullen niet terug willen, want in hun landen is minder weelde dan hier. Aanpassen willen ze ook niet. Dan is er nog maar 1 oplossing om met zulke gedrochten om te gaan, als je niet wil dat ze nog verder op onze kosten teren: gedwongen uitwijzing, desnoods met geweld of ze tegen de muur zetten.