Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Waarmee je dus infeite zegt dat ook ik blind, dom en jong ben... Allez, ik zal dan ook eens zo hautein over de brug komen voor 1ne keer: Ik moet echt lachen dat een onervaren broekje zoals zij zulks een clisjee uit de mouw moet schudden.
|
Sorry hoor, maar ik ben het niet die begonnen is met op de man te spelen. Als Gun en Pindar op een gegeven moment beluisten van kinderachtig te gaan doen en het argument zelf uit de weg gaan dan wil ik ze wel van dienst zijn...
Als je het wil weten, ik ben industrieel ingenieur bouwkunde. Ben midden in de 30, en heb in België en Nederland gewoond, en woon nu in Zwitserland. Ik kom uit een familie van brandweerlui. ik heb genoeg gezien om te weten dat een ongeval of brand nooit correct in de pers weergegeven wordt.
Ik heb echter in België voor ingenieur gestudeert. En in België krijgen ingenieurs nog een gedegen wetenschappelijke basisopleiding. Dat zorgt er voor dat ik behoorlijk vertrouwd ben met de wetenschappelijke methode, en weet waaraan een bewijs moet voldoen om accepteerbaar te zijn, en waaraan een theorie moet voldoen om geloofwaardig te zijn.
Ik herken non-sequiturs op zicht. Je vangt me niet met stromannen.
Ik verwerp de samenzweringstheorieën niet a-priori. Ik verwerp ze a posteriori. Meestal is hier echter maar een paar minuten voor nodig want alle troofers komen steeds weer met hetzelfde aanzetten. Slechts af en toe komt er eens iets nieuws boven dat wat meer werk vergt voor het ook bij het vuilnis kan.