Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2004, 11:54   #8
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Er zijn gelukkig maar weinig landen ter wereld die dom genoeg zijn, maar 4 is tov de wereld te veel.
En welke 4 zijn dat? Je hebt de grote : United States ,Russia ,United Kingdom,France , China, India ,Pakistan en israel

Daarbuiten heb je misschien noord korea of iran en dat is het.

Citaat:
Noord-korea is er al 1 teveel, hoeveel van deze landen moeten er volgens jou zijn om 1 bommetje te gooien en miljoenen mensen te doen opbranden? Of is 1 niet voldoende voor jou?
Waarom zou noord korea dit doen? Nu is de leiding daar comfortabel aan de macht waarom zouden ze hun eigen doodsvonnis tekenen?

Wie gaan ze trouwens aanvallen, noord korea zou als enige doel zuid korea hebben en dan zouden er veel doden in noord korea ook vallen.

Noord korea heeft trouwens nog geen middelen om die bom ergens te krijgen buiten een vliegtuig en dat zou heel dicht tegen hun eigen grens dus zijn.

Je ziet het is niet zo simpel

Citaat:
Trouwens ofdat er een terroristische groep een atoombom zou hebben bemachtigd of niet zul jij vanuit je kamertje kunnen weten zeker! Lol!
Heb ik niet gezegd simpele leer lezen. Als een terroristisch groep dat zou gebruiken dan is het geen kernoorlog maar een aanslag .

Citaat:
Indien zij op 1 of andere manier een atoombom (noemen ze dit niet handtasbom??)
Koffer/rugzak bom de lichtse versie zou een 25 a 30 kg zijn dat noem ik niet handtas.

Citaat:
ergens in een grootstad neerplanten en laten afgaan, dan noem ik dit een atoomoorlog ja, je hoeft geen leger te hebben om een oorlog te maken hoor.
oor·log (de ~ (m.), ~en)
1 strijd tussen twee of meer volkeren, vorsten of staten => krijg

Een terroristsiche groep kan dat dus niet starten .
k9 is offline   Met citaat antwoorden