Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2004, 12:53   #2
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiritist
Toen Spirit aankondigde om in kartel met SP.a te gaan leidde dit tot een stortvloed van beledigingen aan het adres van Spirit van vooral NV-A en Vlaams Blok zijde.
Dat duurde enkele maanden en toen het succes ecclatant bleek na de verkiezingen van 18 mei namen de negatieve reacties almaar toe.
Op de verschillede politieke sites is Spirit echt uitgekotst, in die mate zelfs dat men uiteindelijki verschillende politieke fora heeft moeten sluiten.

Nu gaat NV-A (als het water hen aan de lippen staat) plots toch in kartel met CD&V, een partij die nu niet echt om haar Vlaamse standpunten bekend staat. Dat was toch ook de kritiek die men had op de SP.a?
Nu kan het ineens allemaal wel, en plotseling vindt iedereen het OK!

Ik wens het nieuwe kartel natuurlijk ook het allerbeste maar kan er niet bij waarom de andere zijde steeds aan afbraakpolitiek moet doen. Nooit of nooit is er vanuit de rechtse zijde opbouwende kritiek geweest jegens Spirit. Wel ik wens het nieuwe rechtse kartel gemeend alle succes toe!
Da's toch niet zo moeilijk...

Ik vind dat er duidelijk met twee maten en twee gewichten wordt gemeten!
Sinds wanneer heeft de N-VA hiervoor geen kritiek gekregen? Wij moeten nu zien ons programma nog meer te verdedigen. Dat is door een aantal van onze leden niet in dank aangenomen. Nu moeten we door die kritiek van binnen en buiten onze partij dat wij er WEL voor gaan met als uitgang in de toekomst een Vlaamse Republiek!

De kritiek die SPIRIT heeft gekregen heeft niks te maken met hun kartel met SPA, maar met het programma en de achtergrond van veel spirit topmensen.
Dat een (ex) nationalistische partij die plots schaamteloos de belangen van België gaat verdedigen is normaal dat er zoveel kritiek komt!
De kritiek is op het verraden van Vlaanderen door spirit en niet over het kartel met SPA.
giserke is offline