Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
en met wélk recht ga jij me verbieden om in ene moskee binnen te stappen mét mijn schoenen aan? Wat ga je daaraan doen? Me ter plekke vermoorden? of de politie roepen?
En wat als mijn godsdienst me nu eens verplicht om mijn schoenen aan te houden? Wat dan?
Dan MOET je toch de moskeeregels aanpassen zeker hé?
Ge gaat toch niet van MIJ verlangen dat ik niet meer een moskee kan binnenstappen, net zomin als ik van jouw moeder niet mag verlangen dat ze dan maar in zee gekleed gaan zwemmen in plaats van in ons gemeentelijk zwembad... nietwaar?
ho ja, tot hiertoe groeit er nog geen haar op mijn tenen. Is dat wat je bedoelt?
|
Waarom zo opgefokt doen? Verbied ik je ergens iets? Ga jij maar appelen met peren vergelijken. Zo kom je verder

Draag ji schoenen vanuit geloofsovertuiging? Welk geloof heb je het over? Schoenen in een moskee mang niet omwille van hygienische redenen. Kan je dat ook zeggen over de hoofddoek? Je kijkt gewoonweg néér op mensen die ervoor kiezen een hoofddoek te dragen! Met zo een ingesteldheid kom je NERGENS!
Mijn moeder? Hoe kom je erbij dat mijn moeder een moslim is? Omdat ik tegen een hoofddoekenverbod ben?