Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoda
Dan is het ook geen strijd met uw vaderland he. Dan ist een oorlog om religie en mij kan het niet schelen of alle kerken hier door moskees worden vervangen. Ik ga echt niet vechten als "de islam" voor de deur staat. Zoals ik al zei gloof is voor gekken. Of het nu in een kerk of een moskee gebeurt het blijft voor mij hetzelfde.
|
ik denk niet dat het een oorlog is om relegie. maar om de cultuur.
wanneer de islam het voor het zeggen krijgt, zal men de saria iinvoeren.
en dat is hetgene de meesten bestrijden.
de linkse spelen de deinformatie goed uit. men heeft het steeds over de relegie. maar de grond van de zaak is dat de islam, relegie, een politieke relegie is.
en daar wringt het schoentje.
zeg tegen de mensen, de islam is een politieke relegie, die er op staat dat men zijn relegie ook gaat toepassen in de wetgeving. zoals pollekens kappen, hoofjes afsnijden (liefst door kinderen laten doen) vrouwkens stenigen. enz. dat is de islamrelegie, die politiek zal toegepast worden.
iemand die een beetje de wereldpolitiek volgt, zal dat reeds lang hebben ingezien.
natuurlijk, als men alleen naar famillie, en sterren op het ijs kijkt, en en het VRT journaal. dan zal men dat natuurlijk niet alleen niet weten, maar het zal ook in twijfel getrokken worden. waarom de huidige politiekers er niets aan doen? zijn ze niet zo slim? of kunnen ze anders geen cariere maken?
den duvel kan weten!