Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2004, 10:47   #23
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joppe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
[size=6]u bent een hypocriett[/size]. Enerzijds hekelt u (terecht) het feit dat het VB niet de normale behandeling krijgt van eht gros van de Vlaamse media. Anderzijds zegt u dat een eigen forum oprichten ook niet opportuun is?
Uw persoonlijke aanvallen komen mij de oren uit.
U bent het levende bewijs dat er met sommige tegenstanders geen beschaafd debat te voeren valt.
NOCHMAALS, zeg ik u dat het niet opportuun is vanwege de grote vijandigheid ten overstaan van het blok.
Er is nog een hele weg af te leggen op dat gebied. Zolang het "not done" is om uit de kast te komen als VB aanhanger zal die vijandigheid voortduren, en de media spelen hiering een zeer belangrijke rol.
Een tiental jaar geleden werden leerkrachten nog ontslagen als ze openlijk voor hun homosexualiteit uitkwamen. Daarentegen is he nu bijna een garantie om de populairste leerkracht te zijn, en persoonlijk vind ik dat ook geen probleem.
Van zodra de discriminatie en agressie tegenover VBers ophoudt ben ik de eerste om voor een partijgebonden forum te keizen.
Momenteel blijft de vijandigheid te groot.
In plaats van de acceptatie te vergroten zal de enorme toevloed van haatmail een averechts effect hebben op de "twijfelende" bezoeker.

PS: vermits u het schelden en het naast de kwestie doorbomen echt niet kunt laten is deze discussie wat mij betreft afgelopen, en beweer nu niet dat ik het debat niet aandurf wat u bent zelfs geen partij voor mij.
lolz, ben jij soms als propagandamachine van FDW ingehuurd ofzo? jij zit hier nooit op dit forum, alleen nu FDW zich moet verdedigen wel?

mijn punt: je kan het alvast proberen, indien zou blijken dat het niet werkt kan je het project afblazen. Dit is iets dat je zelf in de hand hebt, zeggen dat het niet opportuun is omwille van externe factoren is zever in pakeskes
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline