Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo
@Averroes; misschien moeilijk te begrijpen voor jou, maar een atheist interesseert zich niet aan deze discussie. Wij hebben nu eenmaal geen religie nodig en zijn er dus absoluut niet mee bezig. Voor mij gelooft iedereen wat hij wil, in een heilige scheper of andere massahysterie, zolang er ik maar geen last van heb. En dat laatste zou dus de enige keer zijn dat ik tot enige discussie zou kunnen verleid worden. Succes met uw scheper, ik heb er geen nodig en ben aldus perfect gelukkig. Ik hou me liever bezig met realistischer en belangrijker zaken dan hersenspinsels. Sorry hoor.
|
Ken je alle atheisten?

Waarschijnlijk niet dus je mag niet voor andere bepalen wat ze wel of niet willen, dit is logisch en valt niet te discussieren.
Natuurlijk mag jij geloven dat toeval jou geschapen heeft, natuurlijk mag je geloven dat iets dat wel verandert geen begin oorzaak heeft, natuurlijk mag jij in onmogelijkheid van iets dat realistisch wel mogelijk is geloven, natuurlijk mag jij geloven dat materie immaterie kan scheppen, natuurlijk mag jij geloven dat emoties uit water, klei, stenen en ijzer komen. !!!
En natuurlijk moet je je niet bemoeien met deze topic .. geloof mij maar, ik zweer dat jij echt niet moet discussieren met mij.
Opmerking:
Schepper schrijf jij met twee p's

en scheper betekent iets anders, wees maar gerust jij bent niet de enige die dat verkeerd schrijft