Los bericht bekijken
Oud 12 april 2008, 21:22   #91
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0d1n Bekijk bericht
1 Marokaan doet iets verkeerd,10 terug naar Marokko.Ik geloof dat ze een tijd geleden in Italië zo iets gedaan hebben.Wedden dat dat werkt en dat ze zich rap koest houden.

Soms dan denk ik dat die linksen(zoals ze zeggen) zelf de grootste racisten zijn.Zij verwijten het de rechtsen maar als je nagaat zijn het de rechtsen die de problemen aankaarten en oplossingen eisen.Het lijkt wel of de linksen aan het wachten zijn tot extreem rechts de macht voor het plukken heeft in de hoop dat er ne zot tussen zit die ze allemaal afslacht.

Dat van die bussen dat is al jaren zo,ik zat van mijn 11 tot 14 jaar dagelijks op nen bus vol Marokanen en die braken die volledig af,er waren toen zo van die bussen met een deur in het dak en daar hing altijd zo'n rek onder(zal nog wel zo zijn ff terzijde),daar hing elke dag bijna wel den een of den andere Marokaan aan te slingeren,maar jah zeg is "aap".

Den buschauffeur moest het niet riskeren om zijn bek open te trekken want die mannekes hebben een temperament in die aard dat ge er geen kloten kunt tegen zeggen zonder een hoop verbaal en soms zelf fysiek geweld over u te krijgen.

Dat is al meer dan 10 jaar geleden en nu pas hoort ge daar iets van,er moeten toch mensen zijn die dit absoluut in den doofpot willen maar waarom?

Imago is het dat?moeten 100den buschauffeurs en 1000den Vlaamse jongeren die taferelen aanvaarden is hun dagelijks leven voor het fucking imago van die bende onnozele ignorante linksen?

Ik begrijp dat echt niet,linksen die komen op voor een hoop migranten maar laten terwijl wel een pakweg evengrote(moeilijk te schatten) hoop autochtone landgenoten in stront zitten,wat is de moraal?

Dit is gewoon politiek op zijn slechts,harde maatregelen zullen onschuldige goed bedoelende migranten raken daar is geen twijfel over maar niets doen zal nog veel meer mensen raken.

Ik ben gene grote faithless-fan maar in een lieke zingt hem,

"INACTION IS A WEAPON OF MASS DESTRUCTION"

En dat is!!!
Prem Radhakishun had vorige week op de Nederlandse tv gesprekken met schoolgaande rechtsradicale jeugd in één of ander stadje. Hij vroeg hun of ze al vaak gesprekken hadden gevoerd met allochtonen. Eén van die scholieren was zo eerlijk toe te geven dat Prem de eerste was met wie hij had gesproken. Toch hadden die gastjes rechtsradicale ideeën opgedaan.

Jouw berichtje lijkt er op. Een sterk verhaal dat je god weet waar vandaan hebt. Uit een gazet? Natuurlijk valt er wel eens wat voor. En op dat ene voorval, dat je misschien zelf hebt meegemaakt, fantaseer je een heel serie van excessen? Hoe werkt dat?
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden