Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS
Er is geen verschil tussen wat jij zegt en ik, wanneer ga je dat nu eens begrijpen. Het gaat beiden om een conceptuele denkfout in ons huidige systeem. Hoe we dat vervolgens gaan realiseren is dan onderwerp voor debat in een sfeer van milde overreding, vrijheid stimulerend.
|
Ik denk dat wij wel degelijk redelijk verschillende zaken zeggen, tenzij je je voorstel om alles te delen door 10 hebt opgeborgen: hoe zit het daarmee?
Citaat:
Zolang men blijft denken in achterhaalde denkpatronen zal dat zo blijven. Bewustwording of een paradigma overstijgende samenleving heeft een andere kijk op de samenleving waardoor oude waarden niet meer van toepassing zijn. Hiervoor heb je een transformatie nodig, niet hetzelfde in een andere verpakking, dat zou cirkeltjes draaien zijn.
|
Kan je, toevallig, ook eens aantonen waarom het achterhaald is?
Citaat:
Wanneer ga je nu eens stoppen om in mijn plaats te denken ? Je projecteert je eigen frustratie op alles wat je ziet en hierdoor stagneer je je eigen groei. Je blijft in het conflict zitten zonder progressie en vandaar dat de partijleiding er goed aan doet om de cassette van de sprekende pop te vervangen, begrijp je ?
|
Neen, jouw metaforisch taalgebruik kan ik niet plaatsen.
Citaat:
Volledig akkoord, hoe ga je dat nu concreet doen en zonder te vervallen in allerhande mind games ? Ik luister met plezier.
|
Dat is al een paar keer gedaan, waar je altijd dezelfde esotherische zever op hebt geantwoord.