Citaat:
Dit verwondert me niks, ik stelde je zonet nog voor in mijn vorige post, om je computer buiten te gooien. Je mag van mij in een hut wonen hoor. Ik ga je geen regels opleggen aangaande het soort gras en de boomsoort en de isolatie (nou..., lol) die je moet gebruiken. Het Belzieke regime, de staatsapparatisten, degenen die geld van de economie massaal verkwanselen, doen dat allemaal wèl. Ik las gisteren nog een artikel over de school waarin ik heb gezeten: er moet een afdeling herbouwd worden en men wou tenten op de speelplaats zetten als tijdelijk onderkomen. Het mag niet: de nieuwe wetgeving inzake isolatie en ventilatie maakt geen onderscheid meer tussen tijdelijke en blijvende constructies. M.a.w er konden enkel geïsoleerde en geventileerde tenten worden geplaatst. Na lang zoeken vonden ze een leverancier maar de prijs was groter dan de tenten zelf. En dus moeten ze noodgedwongen allemaal op elkaar kruipen in de bestaande gebouwen.
|
Straffe kost natuurlijk, is er geen geld genoeg misschien ? Heb me laten wijsmaken dat Centrale Banken geld bijdrukken, hoe kan dat nu ? Als je dat aan een kind van 15 probeert uit te leggen, die lachen er eens mee. Ze denken zelfs dat je een grapje vertelt op dat moment, kan je nagaan.
Citaat:
Dit voorbeeld is typisch voor hoever het rotregime het drijft met de regelneverij waarmee ze de mensen terroriseert die haar nochtans betalen.
|
Rotregime, zeer zeker. Heel de wereld wordt erdoor geïnfecteerd, staat toch in de boekskes, begrijpen ze dat niet ?
Citaat:
D�*t is de ware reden voor de economische problemen: verplichtingen met afgenomen geld. Het vrije markt principe is de oplossing, niet zoals jij hier constant zit te beweren, de oorzaak. Maar het past niet in je eigenbelang-boekenkraampje, hee MIS?
|
Ik zeg niet dat een vrije markt een probleem is maar dan moet ze wel vrij zijn hé. Kortzichtigheid zal ons echt niet helpen hoor. ‘Mijn ‘ eigenbelang ? Jullie vinden het blijkbaar normaal dat we 20 miljoen mensen gaan importeren + dat miljoenen mensen wordt wijsgemaakt dat er ergens een geldtekort zou zijn om de pensioenen te betalen, ik niet hoor. Wat je nu ziet is regressie, wetenschap legt het toch uit of niet dan ? Wie negeert dergelijke studies dan ? Enfin, tal van alternatieven liggen op de tafel maar blijkbaar heeft iedereen andere prioriteiten. Als God bestaat wordt het dringend tijd dat we hem voor de rechter dagen, dit kan zo niet langer !!!!
Wat een chaos natuurlijk, alsof er geen boek geschreven is. Lijkt wel op een tragische grap.