Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2004, 13:59   #9
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Tja Calle,
eigelijk is alleen het laatste zinneke echt belangrijk.

De rest was maar wat gezwans.

as we iedere lap of schop die ergens gegeven wordt zo moeten vergroten, zeker bij fuiven en andere zatlapperij.

Dan zijn der andere dingen.
Mijn zoon zijne vriend die ging gisteren om half vijf van school naar huis. halverwege wordt hij tegengehouden door een groep euh jongeren. Ze vragen of hij ne GSM heeft. Neen zegt diene jongen. Hebde dan sigaretten vragen ze. Ook daarop zegt hij neen.

Dan beginnen ze hem wat te duwen uit ontgoocheling dat ze gene gratis GSM en gratis sigaretten hebben kunnen krijgen. als mijn zoon zijne vriend dan met zijn handen die euh jongeren afweert dan pakt de leider hem vast en geeft hem een kopstoot.

Moet ik dan nu een forum openen met 'Bende Marokkaanse jongeren vallen kind aan" of "Marokkaanse jongerenbende maken de omgeving van Antwerpen onveilig' ?

en dan zijde natuurlijk binnenkort weer verondert dat de jeugd die zo iets meemaakt racistisch aan het worden is zekers ?

'k hem nu al twee zonen die zeer zeker zijn van Vlaams Blok te gaan stemmen. Ze hemmen al zoveel van die zaken meegemaakt ofwel zelf ofwel bij vrienden.

en wie zijn schuld is dat ? Van het Vlaams Blok ? Of van die Marokkaanse jongeren ?

Ze slagen niet alleen de neus in van onze jeugd maar ook hun eigen ruiten.
Al staan zulke zaken niet in verband met mijn stemgedrag, doch het stemt mij wel tot nadenken. Waar gaan we naartoe ? En vooral waar gaan die jongeren naartoe.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden