Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
- Alle centrales zijn volgens jou ontworpen om bij een crash een meltdown te voorkomen net zoals de wolkenkrabbers zeg je. En dan zeg je dat er problemen waren zoals de vliegtuigen zijn groter alsof ze voor een centrale niet groter zijn  8) .
|
Van centrales weet ik het niet, van wolkenkrabbers wel. Wat moet ik doen iets beginnen verzinnen over kerncentrales? Ze zijn ontworpen om daar tegen te kunnen tegen wat precies weet ik niet.
Citaat:
En volgens jou gaan terroristen ook de voorschriften naleven om de volgende keer zeker niet met een volgetankt vliegtuig in een centrale te vliegen. dat gaan ze zeker doen. Wat is het nu volgens jou? Zijn ze genoeg beschermd behalve als en als en als.....
|
Heb ik niet gezegd weeral verzin je wat.
Citaat:
- Dus indien Clancy een boek had geschreven met een aanslag gebruik makende van een kofferbom dan zou het wel eens kunnen gebeuren?
|
Citaat:
- Jij bent de hele tijd aan het verkondigen dat het onmogelijk is dat er ooit een aanslag komt met gebruik van nucleaire wapens.
|
Jij hebt echt problemen met lezen zou ik zeggen. Ik zeg dat het onwaarschijnlijk is dat er NU een aanslag mee koffer/rugzak atoombommen zou zijn.
Citaat:
Ik ben hier niet zeker van en ik geloof dus dat er mensen bezig zijn om dergelijke dingen te plannen. Het kan zijn van niet en dat geef ik ook toe maar jij bent zo zeker van je stuk dat je dit gewoon blijft ontkennen en daarom zeg ik dat je beter bij de FBI of NSA zou kunnen gaan werken. Jij bent zo zeker van alles, ik niet.
|
Ach nee jij denkt het gewoon beter te weten dan de experts. Wel begin je schuilkelder al maar te graven als je bang bent voor zoiets.
|
- K9, het zijn jou woorden hé, je zegt dat ze beschermd zijn om een meltdown te voorkomen en nu weet je inneens niet meer tegen wat ze beschermd zijn. Hoe kan ik nu tegen een veranderende mening discussieren op een goede manier?
- Ik verzin niets! Jij zegt dat men bescherming had tegen vliegtuigen, maar niet wanneer ze volgetankt zijn met benzine! Dit heb je toch gezegt of niet? Awel is dit dan beschermd? Nee, en omdat ik dit wat belachelijk wou maken heb ik als vb gegeven dat terroristen er dus niet voor gan zorgen om met een leeg vliegtuig ergens te gaan invliegen! Snappie.
- NU en binnen 5 minuten misschien niet nee, geef mij dan een jaartal waarvoor ik volgens jou dan wel een schuilkelder moet zorgen.