Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2004, 18:25   #8
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Waarom gelooft iedereen wat anderen te zeggen hebben over het Vlaams Blok zonder eens de moeite te doen bij de partij zelf te gaan neuzen. Vele onderwerpen die hier aangekaart worden vinden hun antwoorden op de Vlaams Blok webstek of in de gedrukte Vlaams blok propaganda.
En dit alles in zéér verstaanbare taal opgesteld. Een echte aanrader voor iemand die beweert vlaming te zijn en TOCH tegen het Vlaams Blok DENKT te zijn.
Ik kan het weten, want ik was vroeger ook zo. Tot ik ineens tot het besef kwam dat er iets niet klopte in de uitleg van de overige partijen.

Nu jullie nog.
Je kan moeilijk verwachten van het Vlaams Blok dat het zichzelf kritisch onder de loupe gaat bekijken in haar eigen geschriften of website, of wat dacht je?

Maar blijkbaar heb ook jij dit citaat van je voorman ook goed gelezen en onthouden, hetwelk niets anders is dan een nauwelijks verholen oproep om censuur aan iedereen die kritiek wil geven op de partij:

Filip Dewinter in 1992: "Ik zeg U: geloof niet wat de kranten over het Vlaams Blok schrijven... Geloof die vuilspuiterij niet, maar alleen wat wij in onze eigen tijdschriften schrijven!"