Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2004, 21:09   #7
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Vandaar ook dat ik al jaren pleit om anonieme deelnemers rechtspersoonlijkheid te geven zodat, wanneer ze over de schreef gaan, eenvoudig ter verantwoording kunnen geroepen worden voor hun uitlatingen. Daar hoeft een moderator niet eens in betrokken worden. Kort gezegd: weg met de anonieme wetsovertreders.

Dat een groot aantal VB-militanten actief is op het internet, heeft Filip Dewinter hier ook al toegegeven. Het bespaart de partij tijd en geld aan het aanstellen van eigen moderatoren en het onderhouden van een website/annex forum.

Ze kennen de ervaring met hun ter ziele gegane forum van de Jongeren van het Vlaams Blok (VBJ-forum), en beseffen dat dit een fulltime job is die hun zaak niet loont maar integendeel, hun imago van brave goeige vlamingen eerder schade berokkent. En terecht. Ik ben zelf korte tijd op dat forum actief geweest, en de toestanden die je daar aantrof waren regelrecht uit Mein Kampf weggeplukt. Hij kan dan wel beweren dat 'linkiewinkies' dit forum manipuleerden, maar dat is onzin, want de toenmalige herrieschoppers zitten nu en nog altijd verspreid over de rest van de vlaamse forums.

Om soortgelijke redenen eist het Vlaams Blok ook rechtspersoonlijkheid voor de Vakbonden. Waarom kan dit bvb niet voor anonieme internetterroristen?
En de enige die in dit verband al een rechtszaak heeft lopen ben jij.
Ik ben dan ook niet anoniem.

En wie zit daar weer achter denk je? Ra ra....

Ps: geen rechtzaak maar een klacht
Ps2: is dit echt het enige soort interventie dat we van jou hier mogen verwachten, je stelt me teleur