17 februari 2004, 21:17
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErTaN
Je moet de werkelijkheid natuurlijk niet verdraaien. De grootste groep moslims in Europa zijn jongeren die veelal in Europa zijn geboren en getogen. De woorden "ga terug naar je eigen land" zijn inmiddels allang achterhaald, want we bevinden ons reeds in ons eigen land. Bedenk iets nieuws zou ik zeggen wil je nog geloofwaardig overkomen.
Natuurlijk wel. Ik heb net als elke andere kaaskop het recht een partij op te richten om middels democratische weg het een en ander te veranderen. De meerderheid van de jongeren in de grote steden in NL, ik neem aan ook in BE, is inmiddels moslim en de jeugd heeft de toekomst zegt men vaak. Het enige wat ze nodig hebben is een goede leider. Als ik jullie was zou ik maar een toontje lager zingen en wat meer respect tonen.
|
Als we over geloofwaardigheid beginnen mij goed. Als je langs de 1ne kant zegt dat dit ons land al is dan hoef je ook niets te zeggen of klagen over aanpassen want dat is niet nodig, dus wat is het nu volgens jou geloofwaardigheid? Geef mij de links naar een topic waar ik gezegt heb ga terug naar eigen land, zolang je die niet gevonden hebt zou ik over deze zin je bek maar houden ok.
Ik merk dat jij enkel het woord kaaskop gebruikt, ik ben wel belg maar door dezelfde reden als jij neem ik hetvolgende woord om jou effe aan te spreken. Jij hebt inderdaad als makkak het recht om een partij op te richten met alles erop en eraan, spijtig genoeg. In de meest verloederde stukken van de grote steden zijn de meeste moslim jongeren aanwezig. En ik sterf nog liever dan ooit respect te tonen aan een stuk makkak zoals jij, heb jij dat goed begrepen makkakje! 
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illwill
hier ik ben wel belg
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilwill
(elders) Ik ben ook niet van origine Belg dus
|
|
|
|