Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke
Waarom denk je dat? heb je zelf al eens klacht ingediend?
|
Ik stuurde al eens een mailtje naar het hypocriet CGKR om te vragen waarom ze niet optraden tegen volgende feiten:
1) Mannelijke dokters die het werken wordt belet door moslims.
2) De ongelijke behandeling van vrouwen in de islamcultuur.
3) Mannelijk journalisten die niet gewenst zijn op een receptie waar moslima's
zijn.
4) Waarom ze wel melding maken van een werkgever die op een C4 aan een allochtoon iet had toegevoegd dat niet paste, maar waarom ze op hun site
geen melding maakten van een puur racistische fysieke aanval van een bende Turken op een groep Joodse kinderen.
In mijn mail verweet ik hen op zijn minst een willekeurige berichtgeving die sterk neigde naar hypocrisie.
Ik kreeg een tegenbericht waarin ze alles ontkenden of verdraaiden of het was de schuld van de media, maar zelf vonden ze zichzelf het meest rechtschapen Centrum voor Gedachten Kontrole & Repressie dat er is.
Ik kan de mail hier niet posten want ik kreeg een verwittiging/bevel niets van de inhoud bekend te maken.
Citaat:
|
Deze e-mail is vertrouwelijk en voorbehouden aan de bestemmeling. Als u de bestemmeling niet bent, gelieve de e-mail te vernietigen en verwittig ons onmiddellijk telefonisch of stuur een bericht naar de verzender. Maak geen kopie of gebruik ervan voor een ander doel en vertrouw de inhoud niet aan een derde toe. Behoudens uitdrukkelijk tegenbericht, verbindt dit bericht het Centrum niet. *****
|