Los bericht bekijken
Oud 20 april 2008, 16:43   #91
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar een kind vergelijken met een politieke partij... Met een kind heb je een emotionele band. Vroeger was die er ook met politieke partijen. Die is weg. Partijen zijn producten geworden waaruit winst gehaald moet worden. Electoraal en financiëel. Hoe meer verkozenen, hoe meer inkomsten.
Ik heb vandaag nog een andere post van je gelezen, en ik moet zeggen dat ik je steeds sympathieker begin te vinden voor een linkie-winkie

Het zijn doorgaans partijen met een zeer duidelijk ideologisch profiel (Vlaams Belang, Baskische separatisten, e.d.) die in een cordon worden gedrongen of worden verhinderd om deel te nemen aan verkiezingen door de partijen die quasi inhoudsloos zijn maar wel grossieren in postjes en zetels.

PS: je zal waarschijnlijk het VB niet graag in 1 zin zien staan met de Baskische separatisten, maar net als een aantal mensen hier, ben ik er rotsvast van overtuigd dat "racisme" maar het schaamlapje is om het VB in een cordon te steken. De echte reden is het separatistische discours.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden