Wapenwet: corruptie bewezen!
Nu weet ik het zeker! Ik heb als sportschutter hoogst waarschijnlijk mijn wapen kunnen inleveren, omdat ik ooit een VB partijkaart had.
Deze heb ik reeds lang ingeleverd, juist doordat ik me bedrogen voel door de lakse houding van deze partij.
Als reden van het feit dat ik mijn wapen kon inleveren, gaven ze PV's op, waarvan ik nog nooit gehoord heb. Ik mag ook mijn dossier niet inkijken en heb dus geen enkel verweer.
Men komt alleen af met feiten, die mij niet bekend zijn. Ik hoor het in Keulen donderen. Als ik vraag waar men zijn informatie vandaan haalt, zitten alle instanties naar elkaar te wijzen.
Ik vraag me af of ik ook mijn wapen had moeten afgeven en plots een uitgebreid dossier aan PV's zou hebben, waar ik dus geen weet van heb en die ik dus ook niet mag zien, moest ik een andere partijkaart hebben.
Nogmaals: ik heb nooit een veroordeling opgelopen en heb ook geen idee welke PV's er tegen mij opgesteld zijn en door wie.
Als ik weet van welke hoek het komt, ben ik zeker dat ik het niet zal zwijgen. Is het daarom dat men schrik heeft van mij?
Mensen die me kennen weten dat ik eerder een pacifist ben, maar onrecht is iets dat ik niet verdraag. En corruptie doet mijn maag keren. Ik ben er zeker van dat ik niet het enige slachtoffer ben van deze politieke afrekeningsdiefstal.
Voor mij is het genoeg geweest! Legaal heb ik geen enkel verweer tegen deze dingen, omdat ik toch tegen een grote pot nat vecht, maar ik zou graag mijn naam gezuiverd zien, voor de dingen die ze me aangesmeerd hebben en die er niet zijn.
Ik heb genoeg getuigen die de zogenaamde PV's kunnen ontkrachten, maar die mogen niet gehoord worden.
Mijn rechten zijn hier dus grondig geschonden. Blijkbaar is het dus in dit land mogelijk om PV's tegen mensen op te stellen, zonder dat ze er weet van hebben en die tegen hen te gebruiken. Dan kan men dus iemand straffen zonder rechtzaak.
Ik heb dus mijn besluit hieruit getrokken: België is geen moderne rechtsstaat, maar een achterlijke bananenrepubliek! Voor mij heeft onze politiek dus geen enkele geloofwaardigheid meer.
|