Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 21 april 2008, 16:08   #4911
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
En nu weer de smerige insinuaties over de "winsten van Silverstein".

Ik heb de believers herhaaldelijk uitgedaagd daar bewijzen voor te geven.
Het enige wat ze konden doen is vermelden hoeveel hij van de verzekering heeft gekregen (en dan logen ze soms daarover) en dat als winst beschouwen.

De verliezen (de twee torens die weg waren) "vergeten" deze charlatans steeds opnieuw.

Wie het dossier een beetje kent weet dat Silverstein door de aanslagen enkele miljarden $ heeft verloren, en dat hij daarom een deel van het heropbouwproject (en een deel van de verzekeringsgelden) aan de PANYNJ heeft moeten teruggeven.

Believers storen zich echter niet aan feiten, ze blijven hun smerige propaganda spuien, in de hoop dan mensen die het dossier niet kennen zich door hun halve waarheden en hele leugens zullen laten vangen.

Gelukkig blijkt de oogst aan nieuwe believers mager, al leven de believers in de eeuwige illusie dat weldra iedereen hun Waarheid zal omhelzen.
De meeste mensen doorzien echter hun "Waarheid" voor wat het is: een samenraapsel van smerige leugens.

Ik wil de believers echter wel bedanken om zo duidelijk mijn stelling te bewijzen dat elk "argument", hoe vaak ook ontkracht, steeds weer terugkomt.
Ze beweren dat ze de zaak "onderzoeken", maar wat ze echt doen is eindeloos de larie van Prisonplanet en andere conspiracistische en conspirationistische websites kritiekloos herkauwen.
Is Larry familie van u ofzo, dat je hem zo hartstochtelijk verdedigt?

Hij heeft inderdaad een paar miljoen Dollar verloren, maar dat was een peuleschil in vergelijking met hetgeen hij getrokken heeft van de verzekering.

Bovendien waren die gebouwen zelfs niet van hem, hij leasede ze van de Port Authorities. Dus veel kan hij niet kwijt zijn.

En omdat zijn geldhonger nog niet gestild is, eist hij nu een schadevergoeding van 12 miljard Dollar bij de betrokken Airlines, Boeing, luchthavenautoriteiten, e.a. [u]en [u]hij heeft het contract voor het nieuwe WTC-complex.

WTC 7 staat er al opnieuw en is al voor een groot stuk verhuurd.

Ongelukkig ziet hij er in ieder geval niet uit op zijn website. www.silversteinproperties.com/