Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2004, 12:01   #45
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Alé goed over het eerste zijn we dus eens. Finally!
Ik heb dit gezegt omdat er niemand ooit iets heeft gezegt in de manier van "mensen kijk uit of let op, want er is een grote dreiging dat men elk moment met vliegtuigen in een gebouw gaat vliegen". Is dit wel het geval dan vraag ik mij af wie, misschien dat jij hem weer kent?.
Nee maar er waren wel mensen die ooit dachten van "we moeten die torens stevig genoeg maken er kan wel eens een vliegtuig opoknallen"

Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom jij denkt dat bin laden europa zal aanvallen?
Ja deuheu! Waarom denk jij dat er een bumper op een auto zit of een airbag in je stuurtje? Omdat er een ongeluk kan gebeuren ofdat er wel eens een aanslag kan gebeuren op jou met je auto? Met zulke wolkenkrabbers moet je hier rekening mee houden dat er wel eens een vliegtuig kan invliegen per ongeluk maar op een aanslag had men bij de bouw niet gerekend.
Bin laden is een watje dat weet iedereen al wel tegenwoordig, hij weet niet eens hoe hij zijn wapen moest vastnemen. Waarom hij dit zou laten doen is dat de beveiliging in europa veel minder is dan in de US, wat het dus makelijker maakt om eventueel veel slachtoffers te maken. Hij beschouwd iedere bondgenoot van de US als vijandern, en kom nu niet af dat we tegen de US zijn é, Bin laden is tegen de westerse landen. En het maakt Bin laden niet uit welke slachtoffers er vallen als het er maar veel zijn, dat heeft hij toch al bewezen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden