Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Dat weet ik niet. Ik ken boadicea enkel vanop dit forum...
In het uitgangspunt dat ze hier de zaken zet zoals ze exact hebben plaatsgevonden: stap ermee naar een advocaat, klaag het aan want dan klopt er gewoon iets niet. Stof genoeg om je gelijk via de rechtbank te behalen.
|
Ik weet het niet. Het grote probleem is dat ik al veel geld kwijt ben aan dat wapen en de vergunning die men mij dus niet wou geven.
En ondertussen heb ik dat wapen niet meer en ben ik gestopt met de schietsport, vermits de laster me mentaal onderuit gehaald heeft.
De weigeringsbrief die ik aangekregen heb, is gewoon de grootste laster tegen mijn persoon die ik ooit gelezen heb. Men schildert me daar zomaar als een monster af, zonder me te kennen.
Emotioneel ben ik dus helemaal aan kapot gegaan en ik weet niet meer hoeveel kracht ik nog heb om te vechten.
Ik ben meteen in beroep gegaan, maar dat wees men uiteindelijk af. Het komt er op neer dat een minister toegeeft dat de gouverneur zijn weigering slecht geformuleerd hadden, maar dat ze niets tegen zijn beslissing wilden doen.
Al die leugens die ik zo over mezelf heb moeten horen hebben me zo geraakt dat ik echt de moed niet meer zou hebben om nog een wapen te hanteren. Echt ik ben al maanden een emotioneel wrak door alles.
Ik durf nog amper onder de mensen te komen. Echt ik voel me gewoon de grootste crimineel op aarde, wetende dat ik niets gedaan heb. Mijn man leidt er ook onder. Zijn vergunningen hebben ze ook geweigerd op dezelfde manier.
Voor ons is het echt genoeg geweest.