Los bericht bekijken
Oud 24 april 2008, 13:35   #53
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ah, ja? Hoeveel vroeg ze jou? En viel 't wat mee?
Is het weer niet poco? Ik vind haar totaal niet aantrekkelijk. Moet ik alle negerinnen aantrekkelijk vinden (oei, ik heb negerin gezegd)?

Poco's:

- Neger (fout!)
- Zwarte (fout!)
- Afrikaan (voorlopig nog juist).

Net zoals hoe de politiek correcten ons denken proberen op te leggen met hun misbruik van het Nederlands.

- Vroeger mocht je 'vreemdeling' zeggen. Toen kreeg dat een slechte connotatie.

- Toen 'immigrant', dat was al wat abstracter. Maar helaas door de vele misdaden van immigranten kreeg 'immigrant' ook een slechte betekenis.

- Dan maar 'migrant'.

- En even later vonden de poco's 'allochtoon' en 'autochtoon' uit. Vele mensen moeten nu eerst al nadenken: wat was nu weer wat?

Allochtoon krijg door een niet de vele vormen van criminaliteit natuurlijk opnieuw een zeer negatieve betekenis.

- En hop, de poco's vonden 'Nieuwe Belgen' uit.

- Binnen enkele jaren een nieuw woord 'Nieuwe Vlamingen' als 'Nieuwe Belgen' versleten is.

En zo proberen de poco's steevast hun visie op te leggen aan de samenleving. Daarbij gaan ze heel intolerant te werkt voor wie niet meedoet aan het politiek correcte denken.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).

Zijn er nog gewone, seculiere democraten?

Laatst gewijzigd door Rechtvaardigheid : 24 april 2008 om 13:37.
Rechtvaardigheid is offline   Met citaat antwoorden