Los bericht bekijken
Oud 24 april 2008, 16:12   #43
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Dat heeft wel een reden. Je geeft ze namelijk zelf al(vitaal belang overheid). Begrijp me niet verkeerd , ik zeg niet dat er geen slechte wetten zijn. Ik zeg zelfs niet dat er geen onlogische wetten zijn. Maar je moet ze wel respecteren als ze er zijn. En hier gaat het vooral over wetten die met integratie te maken hebben. Je kunt niet iemand gaan opleggen om bvb bepaalde kledij te dragen , als jezelf het recht hebt om je te kleden hoe je wil.

Concreet: Als een persoon A mag kiezen om op straat een groene jeans te dragen , dan mag persoon B kiezen om een paarse jellaba te dragen.

De wet zegt dat je op straat geen verhullende kledij mag dragen omdat je dan onherkenbaar bent , zodus zowel A en B , mogen bvb geen bivakmuts, boerka of skimask op straat dragen.

Als iemand dus problemen heeft met iemand anders die op straat rondloopt in een jellaba , dan moet ie dus volgens de theorie van Howard OOK oprotten.
Wat een prietpraat. Te gek om woorden aan vuil te maken...
Nog eens: ga dat eens vertellen in de landen waar de hier meest besproken boelzoekers vandaan komen!
andev is offline   Met citaat antwoorden