Los bericht bekijken
Oud 26 april 2008, 17:38   #11
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
heeft mischien te maken met het feit ....

dat het enige wat die Jan Leyers gepresteerd heeft is wat liedjes zingen en optreden in programa's die (zang) talenten zoeken.....

Dus qua inzicht... kijk naar de teksten van zijn liedjes en de comentaar op die zang talentjes....
en je weet onmiddelijk waarom kwaliteit discussie programma geen aandacht aan hem besteden....

gewoon een omhoog gevallen egotripper zoals er zo 1000 zijn haha
die denken omdat ze kunnen zingen en populair zijn bij groepies en kinderen iets nuttig en waardevol te zeggen hebben......

Jan Leyers hahaha
Ik vraag me daarentegen echt af waarom jij slechts in staat bent om in erbarmelijk Nederlands te typen. Alweer een wandelende stereotypering van een moslimjongere. Hoe willen jullie ooit serieus genomen worden?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden