Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Ik had vroeger ook wel eens de neiging om in van die nachtmerrie-toiletten type tankstation langs de autosnelweg toiletpapier over de wc bril te leggen alvorens ik er plaatsnam. Maar ik heb eens gehoord (uitzending kassa op vara die hierover ging) dat bacteriën zich niet laten tegenhouden door enkele laagjes papier... tegenwoordig ga ik dus gewoon niet zitten op bedenkelijke toiletten.
Ziek worden van zulke toiletten kan wel degelijk, maar je moet dan pech hebben natuurlijk...
Ik droog mijn handen wel nooit met zo'n blazer omdat die ook de bacteriën zou rondblazen. En ik ben een grote fan van kraantjes die via receptoren sluiten want ik vind het nogal ondoordacht dat je met je fris gehanden wassen dezelfde kraan weer moet toedraaien die mensen incluis jezelf met ongewassen handen hebben moeten opendraaien ... in sommige gevallen kan het dan zelfs beter zijn je handen niet te wassen. Te meer omdat in die zeepreservoires die je moet aanraken ook al wel eens allerhande bacteriën gaan nestelen en er lustig op los kweken.
|
1/ Mja, ik blijf toch wc-papier op de wc-bril leggen hoor. Het zijn niet allen bacteriën, maar ook andere beesten die ik wil ontzien.
Een kennis van me heeft ooit schurft opgedaan van een vreemde WC-bril!

, dat is toch hallucinant????

Zoiets wil ik NOOIT meemaken!

Altijd als ik zn gezicht nu zie denk ik aan schurft......

Wat??? De blazer zou ook bacterien verspreiden???
Ik ben altijd blij als het kraantjes met sensoren zijn

, als het duwkraantjes zijn die verzelf terug nr boven gaan is het ook OK.
Maar als het nog van die ouderwetse draaikranen zijn, dat is ambetant!

Die draai ik met pink open. En via een klein puntje vd pink draai ik die eventueel dicht. Als ik zie dat er nog volk is laat ik het lopen.....