Los bericht bekijken
Oud 18 februari 2004, 22:14   #24
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
om iets zinnigs te kunnen zeggen over het Vlaams Blok op sociaal-economisch vlak
In de topic die ik hierboven aanhaalde werd het officiële Vlaams Blok programma (n.b. door een Vlaams Blokker zelf aangehaald) onder de loep genomen, is dat goed genoeg voor u als referentie of is het partijprogramma niet zo belangrijk in uw ogen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar
Je vergist je. In de standpunten op de VB website wordt de fiscale amnestie aangevallen omwille van het feit dat het niet het beoogde resultaat geeft, helemaal niet omdat dergelijke fiscale amnestie immoreel zou zijn of wat dan ook.
Als dat inderdaad zo is, dan kan ik ze daar alleen maar gelijk in geven. Of ze weten waarom ze dat verkondigen is nog een ander paar mouwen, maar het is in mijn ogen wel correct.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik wacht nog altijd op een studie die de kosten van een Vlaamse onafhankelijkheid toont
Tomb heeft dat hier ooit op het forum eens zitten doen, dat was een vrij hilarische discussie.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline