Discussie: Waar kies jij voor?
Los bericht bekijken
Oud 26 april 2008, 20:04   #17
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Dat mag. Ik ben als "alternatieve" tiener nog lid geweest van hun "fanclub". Kon ik goedkoper t-shirts en andere gadgets kopen, kreeg ik op (onregelmatige) basis het lijfblad Underneath The Rock en mocht ik één keer (joepie) gratis naar het concert in de AB.

De teksten, de stem, het intelect van Eldritch, dat is gewoon geniaal. Ik heb veel muziek liggen hier in huis, maar The Sisters blijven buiten categorie.
Ik onderschrijf het meeste daarvan. Zelfs als hij geld nodig had en zijn vroegere succesjes wou uitpersen dan wrong hij nog steeds herkouwde maar goed gemaakte pareltjes als Temple of love uit zijn copyrights....

Hoe je op het idee komt om een zangeres als Ophra Haza in te zetten om dat nummer kracht bij te zetten... daar moet ik verstek laten. Maar dat het een verdomd goeie zet was is enorm duidelijk. Die man is een opportunist tot en met maar je kan hem niet verwijten dat hij niet origineel uit de hoek kan komen. Ook niet toen hij onder de naam sisterhood project alleen ging omdat de rechtbank nog moest beslissen of hij wel recht had op de sisters of mercy groepsnaam.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden