Discussie: Slavinnetje
Los bericht bekijken
Oud 19 februari 2004, 00:12   #151
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ach, je weet wie ik bén? en ik woon niet in Brussel , ik heb vrouw noch zoon? Vreemd dat er op mijn IK en in mijn trouwboekje dat dan toch staat Die vertel ik aan mijn vrouw Vermits je me kent, van wie moet ik haar de groeten doen? Ik wil je zelfs verklappen dat ik ooit 2 jaar in Turnhout woonde, ook al
Jij kent al mijn vrienden, en je weet ook dat alles wat zij meegmaakt hebben gewoonweg opgeblazen verzinsels zijn. Zal ik hen ook de groeten doen? misschien kunnen ze jou het verhaal effe zelf komen vertellen.
Samen met een paar 100.000 inwoners van belgen die jij leugenaars en opblazers vind.
Geen leugenaars en opblazers, gewoon misleidde mensen: de leiding vh zwartblok is véél reextremer dan haar kiezers....[/quote]

Dus mensen alle mensen die overvallen zijn of iets dergelijks zijn misleid geworden door het vlaams blok? Wie deed dit dan alvorens het VB bestond? Het zijn de linkse (of rechtse zoals jij) zoals jij die gewoonweg alles ontkennen en niet luisteren naar anderen. Maar je zult ooit wel eens de rekening te zien krijgen wees gerust.
illwill is offline   Met citaat antwoorden