Discussie: Afgeven Op De Auto
Los bericht bekijken
Oud 28 april 2008, 14:16   #553
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Het is positief eens een discussie in een min of meer compromis af te sluiten Ik weet ook wel dat er vele werkplaatsen, bedrijven, kantoren gevestigd zijn in de 'middle of nowhere' of dat mensen onregelmatige uren hebben. Hiervoor kan ik begrip opbrengen, dat zij met de wagen gaan. Het belangrijkste is dat weggebruikers (allemaal) zich aan de wegcode houden en dat mensen wanneer ze 500 meter verderop naar de bakker willen gaan niet de auto, maar de fiets nemen of te voet gaan.
Ik heb een auto, verleden donderdag gekregen (de week ervoor besteld). Ik gebruik hem voor de dingen die ik met de fiets niet kan doen. Zoals savonds 25km verderop vrienden gaan bezoeken. Of lange afstanden doen (er is hier in de gemeente geen station en de busverbinding is bagger). Maar bakker, frituur, winkelke...fiets ! Of zelfs te voet.

Diesel is duur genoeg. En een dieselauto slijt snel als ge lui zijt en voor iedere paar 100m hem uithaalt. De mijne gaat in de week ook netjes in de garage staan, aangezien ik op 3 km van mijn werk woon.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden