Los bericht bekijken
Oud 28 april 2008, 15:58   #6
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
maddox,ik zit momenteel in australie en daar ligt nog wel een paar meter vruchtbare grond hoor.Vorige week las ik een artikel dat 1/3 van de graanoogst niet kan geoogst worden bij gebrek aan manskracht.Ik ben er van overtuigt dat we geen chemische produkten nodig hebben om de wereld te voeden.Ben je al eens in australie geweest,of afrika en azie.Ik vertoef daar vaker en zie wat de mogelijkheden zijn.De media probeert ons wat voor te liegen met leugenachtige cijfers en de politiek denk alleen aan eigen belang.dat is de droevige realiteit.In belgenland heeft men een achtertuin met een gazonnetje waar vroeger de groenten op stonden.Nu is men te gemakzuchtig en zit men liever achter de idiotenbox dan een uurtje in de gezonde lucht met een schop in de hand.
En vorig jaar is de helft van de graanoogst in oz door droogte en vuur niet geoogst, kapot. Heler gebieden zijn reeds terug verzout door irrigatie. Vruchtbare gebieden bijna woestijn door intensieve veeteelt. Australië is een ramp op milieugebied. Bijna alle beschikbare grond wordt daar reeds gebruikt voor landbouw, fruitteelt en veeteelt. En het is vechten tegen de natuur. De drinkwaterreservoirs staan overal op het laagste debiet allertijden (behalve in het noorden)

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 28 april 2008 om 16:00.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden