Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Als je ooit Brussel bezocht (duizenden kinderen zijn er zelfs niet ingeschreven in scholen!) waar boefjes opgepakt worden en onmiddellijk weer vrijgelaten wagens plaatsgebrek, waar europese diplomaten klagen omdat het er onveiliger is dan in Moskou, waar Vlamingen nu een minderheid vormen die dan nog zoals iedereen slecht beschermd is, waar een torenhoge werkloosheid heerst, waar steeds geld tekort is, waar het steeds moeilijker wordt om er leraars en agenten te vinden enz dan zul je mogelijk inzien dat het behoud van onze eigen natuurlijke gemeenschap niet altijd rijmt met de multiculturele maatschappij.
Ik vind het trouwens tegenstrijdig om lyrisch te worden over het behoud van de 'biotoop van de rode spin in de oerwouden van Zuid-Amerika' en minachtend te doen over de bioptoop van onze eigen gemeenschap.
|
De oplossing voor de biotoop van onze eigen gemeenschap is NIET van alle bossen te rooien om er mislukte fermettes met oprit en 4x4 voor de deur neer te poten. De oplossing is om de mensen meer te concentreren in de steden en het platteland aan de bossen over te laten.
Wat je stellingen over Brussel betreft: ik vind jouw uitspraken erg beledigend voor de hoofdstad van Vlaanderen. Je weet duidelijk niet waar je het over hebt.
(Zoals ik al zei: ik woon in Molenbeek.)