Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik had het wel over de propaganda en het programma van het VB Knuppel, en daar ben ik wel zeker van dat er gediscrimineerd (of de intentie toe) bestaat alsmede de moslimhetze.
|
Ben er ook niet voor te vinden voor dit soort publikaties, en nog minder voor discriminatie. Maar herinner mij toch ook grote affiches die opgehangen werden (dacht tijdens de laatste verkiezingen - weet ook niet meer door wie, dacht agalev) met zwaar zwarte mannen uit den oorlog (allé, zelfs de grootste stommerik weet toch wel dat het vb en hitler hetzelfde zijn - dixit agalev, of wie de uitgever ook moge geweest zijn). Als ge het mij vraagt, nog ne stap erger.
Wat mij in heel het geheel nog het meeste stoort, is het gebrek aan objectieve berichtgeving. Als men vroeger de zevende dag volgde (weet niet hoe het tegenwoordig is, hopelijk is het beter) kwam het geheel mij zo voorgekauwd, zo voorspelbaar voor. De objectiviteit scheen wel een handicap te zijn geworden, het doel was demonisering van het vb.
Dus piano, verwijt het vb geen discriminatie, terwijl ge ze zelf (of toch minstens uw geestesgenoten) in het kwadraat (en met gemeenschapsgeld) toepast.