Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid
Naar het schijnt heeft een 73-jarige Oostenrijker in Amstetten zijn nu 42-jarige dochter 24 jaar lang in een kelder vastgehouden en 7 kinderen met haar gekregen. 3 van de kinderen voedde hij zelf op als zogenaamde "adoptiekinderen", 3 anderen bleven met hun moeder opgesloten in de kelder, en één stierf kort na de geboorte. Pas toen één dochter naar het ziekenhuis moest, kwam het hele geval aan het licht. Bron: www.volkskrant.nl
Voor zo iemand mogen de doodstraf weer invoeren.
|
ik las in de krant dat de man 15 jaar cel riskeert! komaan is dit nu niet lachwekkend. zelf sluit dat monsters een mens 24 jaar op zonder zonlicht en ook kinderen heft hij veroordeeld tot 19 jaar zonder zonlicht en hij zou mogen gaan luierikken in een luxe cel met zonlicht voor 15 jaar??
Waar is de rechtvaardigheid toch in godsnaam in de westerse wereld.
De doodstraf is rechtvaardig, levenslang effectief aanhouden is rechtvaardig.
moordenaars, verkrachters, pedofielen, ze verdienen geen 2de kans.
Het is de plicht van elke overheid om zulke mensen voorgoed te verwijderen uit onze wereld.
persoonlijk zou ik die oostenrijker een middeleeuwse straf willen geven zoiets van levend villen, of zijn darmen leven eruit halen, zonder verdoving zijn ballen eraf snijden en ze hem zelf laten opeten iets wat heel veel pijn doet en lang genoeg duurt om hem eens goed te laten schreeuwen.
maar ja, dat monster loopt voor hetzelfde geld binnen 5 jaar weer rond want wie weet, hij pleit misschien ontoerekeningsvatbaar en word dan opgesloten in een instelling en daar verklaren ze hem na een aantal jaren genezen.
dat is moderne rechtvaardigheid dan en je ziet zelf bij ons dat moordenaars en vooral verkrachters lachwekkende lage straffen krijgen als ze al effectief moeten in de gevangenis zitten.
stop toch die onzin en voer de doodstraf in en geef die rechters toch eens een geweten als ze straffen uitspreken want ik snap niet hoe die met hun eigen kunnen leven als zo'n monsters weer hervallen en opnieuw verkrachten of moorden. misschien kunnen we diegene die zo'n monsters vrijlaat ook eens gaan beschuldigen van medeplichtigheid?
dan denken ze misschien 2 keer na eer ze zeveren van een 2de kans.