Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibn Khaldūn
Aub , geen discussie met een gelovige over moraliteit, dat is gewoon niet gepast! weet je? dat is niet gepast.
|
Jah, een gelovige (of beter gezegd, onze Ibn) bezit geen moraliteit, enkel zijn boekske.
Citaat:
Geen bewijs dat je beter bent dan een dier of een atoom van een appel om zijn leven te beindigen, dus pak een ander onderwerp totaal over iets anders en vergeet discussie over moraliteit of spiritualiteit met een gelovige. Het is gewoon niet gepast.
|
Ik hoef niet te bewijzen dat ik beter ben dan een koe om die koe op te eten, het is niet een kwestie van "beter" zijn, het is een kwestie van overleven.
Jij kan ook niet bewijzen dat uw god & religie de juiste zijn, maar ja, wie ben ik om dat te durven vragen, als goddeloze hond.
Citaat:
Dat je sterker bent is geen excuss en is geen moraliteit en gewoon niets maar misschien macht noemen mar vergeet moraliteit.
|
Jij beseft gewoon niet wat moraliteit inhoudt.
|
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."