Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2008, 19:04   #154
Ibn Khaldūn
Burger

Ibn Khaldūn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Als ik goed begrijp gebruik jij het woord god voor alles en nog wat. Ik noem dat een dinges.

Maar op een ander moment noem jij jouw God de schepper van alles, en zoiets of iemand bestaat natuurlijk niet.
benaming is niet belangrijk mijn vriend

god is alles wat je aan heelal toekent , de mens en leven enzovoort of andersom!

iedereen noemt het gewoon anders ik noem het schepper met kennis en wil en intellegentie envozoort.

ik heb daarvoor oneindig veel reden naast de boodschappen van deze schepper die hij naar ons heeft gezonden via zogenaamde profeten of boodschappers.

vraag mij niet om bewijzen want ik geef die bewijzen niet voor iemand die er niet wilt geloven wuahahah

als ik geen fruit wilt eten dan wil ik het niet ook al doe je eeuwen je best om uit te leggen hoe goed het is met al die vitamines enzo!

diegenen die echt naar waarheid zoeken beginnen nooit met ' er is geen dit dat' dit is onlogisch omdat het een negatie van een negatie is of een bevestiging van een ontkenning end dit is dus zeer onlogisch.

er is geen x op y in z aantal uren, ah wel dit moet je bewijzen als je het beweert of ontkent wanneer iemand anders het beweert.

ik kan ook zeggen universum bestaat voor altijd bestaat niet

maar goed , ik ga hier niet verder discussieren want het heeft geen zin als het resultaat bekend is.

ah ja, van mij mag je een atheist zijn maar atheisme is privé en als je het ook wilt verkondigen of prediken dan maak jij het een religie die als waarheid wilt voortkomen.

je bent mijn vriend met je atheisme of boedhisme maar aub jouw heelalgenoten niet descrimineren, haten, doden, vernietigen, opeten en alles wat er uit atoompjes bestaat.

Laatst gewijzigd door Ibn Khaldūn : 2 mei 2008 om 19:09.
Ibn Khaldūn is offline   Met citaat antwoorden