Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2008, 08:22   #162
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
andere motieven me dunkt maar het schijnt dat ik hier wat zwart-wit denk dus ik zou daarmee opletten
Je bekijkt het helemaal niet zwart-wit, maar zoals de meeste Belgen, enkel door de ogen van de echte land en volksverraders.

En andere motieven, zeker niet voor hen die beide malen tegen die vijand zijn gaan vechten. En de motieven van onze politici zijn reeds 175 dezelfde, hun zakken vullen, hun macht behouden en het volk uitbuiten.

Citaat:
Omdat het te ver van je bedje lag denk ik. Maar zeker ook omdat er aan de top wel eens foute beslissingen kunnen genomen worden. Maar algemeen werden toch wel altijd de juiste vijanden aangepakt hoor.
Voor jou mss ver van je bed, voor mij verschillende malen harde waarheid.
En over het feit of er aan de top foute beslissingen genomen zijn geweest en waarom spreek ik mij niet uit.
Maar dat de politici hun landelijke militaire en politiemachten gebruiken om hun eigen bevolking en die van andere te kunnen onderdrukken en uitbuiten is een bewezen feit. In 1937 werden politie en leger nog met dodelijke wapens ingezet, om stakende arbeiders te dwingen terug aan het werk te gaan en hun staking op te geven.

In 2008 werden in sommige landen nog politie en leger ingezet om de bevolking te kunnen onderdrukken en het enige dat onze politici doen, is een vinger opsteken naar deze politici.
Citaat:
weeral; de motieven om tot de aanval te gaan. De eerste was een verweer tegen een oprukkende (communistische vijand) het tweede was een rotstreek van naziduitsland om nog meer grond (en olie) te anschlussen. De Stalins en Hitlers (beiden evengrote rotzakken) moesten omvergeworpen worden voor een vooruitgang (EVOLUTIE in de positieve zin).
Fout, de eerste maal was na oproep door Vlaamse en Waalse politici en met doel de Franstalige Belgische politici ook buiten spel te zetten.
De tweede maal was op bevel van de Franstalige Belgische politici om hun vriendjes tot vriend te houden.
Citaat:
en hier ga ik zelf niet op voortgaan...
Het lef niet om onder ogen te zien dat ook aan onze huidige politici hun handen veel mensen en zelfs kinderbloed hangt.

Citaat:
Dag en nacht verschil DAG EN NACHT (behalve dan mss ruanda) maar verder laat ik jou over aan uw (randje) negationistische ideëen. Zo zwaar ga ik me zeker niet verlagen...
negationistische ideëen????????????

Voor de zoveelste maal, welke negationistische ideëen zijn er aan om de waarheid over andere periodes te zeggen en schrijven dan enkel de massamoorden uit de periode 40-45 te erkennen.

In de 17de eeuw is een heel volk uitgemoord geweest door europa met het VK als leidende natie.
In 18de eeuw is opnieuw een heel volk bijna uitgemoord geweest door europa onder leiding van het VK.
In de 19de eeuw is de bevolking van een heel continent door europa onderdrukt en uitgebuit en half uitgemoord door europa.

In de 20ste eeuw is europa verder gegaan met het uitmoorden en uitbuiten van die bevolking en heeft europa zelfs het lef gehad om de bevolking daar tegen elkaar op te zetten.

En de laatste 30 jaar zijn er meer dan 25.000.000 mensen waaronder de helft kinderen gestorven door oorlogen die via de één of andere weg door Europa werd gesteund en zelf geld opbracht voor de Belgische staat.
Vaak enkel al omdat er in die oorlogen Belgische wapens en munitie werden en worden gebruikt.

Als er dus iemand is die negationistische ideëen heeft dan zal ik het zeker niet zijn. Maar ik weet het wel, enkel de misdaden van een verslagen politicus mogen erkent worden, de overwinnende politicus zijn misdaden moeten verzwegen worden en enkel zijn heldendaden mogen bejubeld worden.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden